Хто такий менеджер SMM або адміністратор в соцмережах?
Це людина, яка оживляє групу (сторінку) або акаунт у соціальних мережах, займається просуванням,
оформленням, наповнює новинами, пише контент, виставляє нові пости, в загальному, робить все, робить все, щоб сторінка стала цікавою і відвідуваною.
Що ж він робить:
- Вивчає Вашу цільову аудиторію.
- Моніторить ринок і вивчає конкурентів.
- Наповнює Вашу групу або акаунт якісним контентом, актуальною тематичною інформацією. Пише пости, статті й т.д.
- Включає всі можливі кнопки для роботи групи, а в інстаграм оформляє шапку профілю і так само включає всі клавіші!
- Підігріває інтерес передплатників до даної категорії товарів або послуг.
- Додає фото, аудіо, відео.
- Залучає нових передплатників.
- Модерація всіх нових тем, обговорень, коментарів.
- Видалення спаму і чорного PR.
- Проведення опитувань і конкурсів.
- Інформування про всіх проведених акціях.
- Створення рекламних оголошень і постів.
- Відстеження дотримань правил групи (сторінки).
- Підключає / відключає розсилки.
- Підключає необхідні додатки до групи або на акаунт.
- Налаштовує і запускає таргетовану рекламу.
- Якщо йде робота по інстаграму, то так само домовляється з блогерами про замовлення у них реклами.
- І багато багато іншого...
+ За домовленістю, оформляє дизайн групи: обкладинку, товари, альбоми, пости в одному стилі й т.д.
Адміністратор не продає товари / послуги, вхідні заявки він передає менеджеру з продажу, який далі спілкується з клієнтом.
А замовити сучасну рекламу Ви можете тут