Facebook
Instagram

(067)350-96-54

(050)925-61-56

Новини

Що потрібно писати на білбордах?

 

bilbord 03 460x342

«О рекламні боги! Який розумник придумав цей текст? »- вигукуємо ми, дивлячись з гіркотою на місцеві білборди.
А там ... нечитабельна абракадабра, змішання тисячі послуг в одному плакаті, відсутність конкретної пропозиції, безликі слова-штампи та інші копірайтерські «знахідки».
Таке враження, що малий і середній бізнес і гадки не має, як потрібно складати текст для зовнішньої реклами
Ліплять на один квадратний метр таке нагромадження слів, ілюстрацій і цифр, що не тільки за 3 секунди, а й за 3 хвилини не розберешся: що саме продає плакат.
А гроші капають ...
Найприкріше, що найчастіше власники фірм навіть не замислюються про те, що і як краще всього написати на плакаті. Або взагалі доручають це дизайнерам фірми-виготовлювача зовнішньої реклами: «Слухай, ну напиши там чогось ... Ну типу« Ми відкрилися! ».
 
Якщо ви хочете, щоб кожна копійка, вкладена в зовнішню рекламу, приносила прибуток, то запам'ятайте ці прості, але золоті правила складання тексту.
Запам'ятовуйте і застосовуйте. Уже сьогодні, а то гроші-то капають.
 
№1. Правило 3-х секунд
Ніхто і ніколи не буде зупинятися, щоб вчитатися в потаємні рядки вашого рекламного сіті-лайта. Особливо водії.
У вас є всього 3 (а то і 2) секунди на все про все: привернути увагу, повідомити суть, вказати контактні дані. Рахунок пішов.
 
№2. 1 борд = 1 думка
На одному плакаті повинна бути одна думка. Або акція, або новинка, або особлива якість.
 
№3. Один борд - 3-4 слова
А більше просто не встигнуть прочитати.
Тому відривайте від серця улюблені «спеціальна пропозиція», «купуйте у нас», «найбільший асортимент».
Будьте чіткими та конкретними.
 
№4. Текст займає 30% площі всього носія
Це обумовлено форматом рекламного повідомлення.
Якщо текст буде займати більшу або меншу площу, він буде погано читатися на відстані.
 
№5. Літери великі, дуже великі
Логічне продовження попереднього правила.
В ідеалі текст повинен бути розташований на 1/6 частині горизонтальної поверхні або 1/8 вертикальної.
Іншими словами, 3-4 слова, які супроводжують картинку, повинні бути не просто великими, а дуже великими.
 
№6. 1 борд - 1 спосіб контакту
Не варто на рекламному плакаті розміщувати всі контактні дані, включаючи посилання на соціальні мережі.
Нехай це буде щось одне: або телефон (який швидко запам'ятовується), або коротку адресу сайту.
Сьогодні в зовнішній рекламі часто використовують QR-код.
 valio ko chto esche
№7. Слова - «зачіпки»
У слів - «зачіпок» найскладніше завдання: змусити людину, яка проходить повз підняти очі та запам'ятати те, що написано на плакаті.
Забувайте про шаблони, звичайні фрази, нудні слова. На вашому борді має бути щось таке, що не просто запам'ятається, але і змусить зробити потрібну цільову дію.
 
№8. Текст відповідає картинці
Копірайтер повинен завжди працювати в тісній зв'язці з дизайнером.
Адже текст - це логічне продовження візуального образу.
 
№9. У корпоративному стилі
У гонитві за вау-ефектом часто забувають про корпоративний стиль та цінності рекламованої компанії.
Так з'являються рекламні борди, які викликають щире здивування в парі з гарячим бажанням забрати з цього банку всі свої заощадження.
 
Ми недарма назвали ці правила складання тексту для зовнішньої реклами золотими. Використовуйте їх, і ваші білборди, сіті-лайти, плакати та вивіски нарешті стануть приносити вам золотий прибуток.