Facebook
Instagram

(067)350-96-54

(050)925-61-56

Новини
Поговоримо сьогодні про зовнішню рекламу.
 
agro ros brendmauer
Зовнішня реклама - один з найбільш ефективних методів реклами. За обсягами вона трохи програє телевізійній рекламі, і зовсім трохи відстає від реклами в Інтернеті.
Будь-який бізнесмен, зацікавлений в просуванні своїх товарів і послуг хоча б раз в житті обов'язково замислюється про зовнішню рекламу.
Про види зовнішньої реклами написано багато, і навіть ми приділяли цій темі пильну увагу. 
Подивимося що, як і куди можна вішати:
  • Білборди (це великий стенд на високій потужній ніжці, який піднімається над землею на п'ять і вище метрів. До нього і кріпляться рекламні банери);
  • Надорожна розтяжка (це довге і вузьке банерне полотно, яке розтягується над проїзною частиною трохи вище тролейбусних і трамвайних проводів. Для того, щоб полотно висіло рівно і не тріпається на вітрі, над дорогою натягуються два троси, до яких банер і кріпиться верхнім і нижнім краєм);
  • Прапори та флагштоки (Рекламу на прапорах зазвичай не розміщують, обмежуючись логотипом компанії або слоганом. Але корпоративні прапори все-таки теж вважаються зовнішньою рекламою);
  • Сіті-формат (Взагалі-то, сіті-формат - це жаргонна назва розміру рекламного постера 1,2 × 1,8 метра. Але в рекламному бізнесі сіті-форматами найчастіше називають великі тумби з внутрішньою підсвіткою, які встановлюють біля тротуарів, в пішохідних зонах, у перехресть. Дуже багато сіті-форматів в метро. Це ідеальний формат рекламних постерів, плакатів і афіш)
P.S. Видрукуй мрію!