Facebook
Instagram
Новини

Фірмовий стиль

castcom style crop upscale

Фірмовий стиль (брендовий стиль) - це візуальний образ фірми, набір графічних елементів (логотип, візитка, конверт, бланк і інша продукція), створених в одному стилі.

 Він потрібен для того, щоб зробити компанію більш презентабельною перед партнерами і клієнтами, а також підвищити впізнаваність фірми і рівень довіри. А це означає, що його створенню потрібно приділити особливу увагу, щоб в результаті сформувати необхідний для побудови і розвитку бізнесу інструмент.

Фірмовий стиль дозволяє з ряду графічних знаків, форм, а також кольорів і відтінків сформувати цілісний образ бренду, який буде зберігати свою стилістичну єдність і органічний характер в інформаційному, медійному та фізичному просторі. У пакет послуг входить розробка: логотипу, візитки, бланк, конверта, папки.
Основні елементи фірмового стилю:
  • Назва компанії. Зареєстрована назва є одним з ключових елементів в просуванні бренду - вона допомагає клієнту відрізнити продукцію і послуги однієї компанії від однорідної продукції або послуг іншої організації.
  • Логотип. Це ключова ланка айдентики, на основі його дизайну (кольорів, шрифтів і т.п.) формується стиль і для інших елементів дизайну компанії.
  • Схема кольорів. Вона може викликати різні асоціації у споживачів, тому дуже важливо підібрати гармонійне поєднання кольорів, яке правильно передає посил компанії. Багато компаній можна дізнатися по палітрі кольорів, так як вона робить бренд впізнаваним в будь-якому просторі.
  • Стилеутворююча графіка (візитки, бланки, конверти і інша продукція). За допомогою графічної продукції можна створити і просувати корпоративний стиль фірми в будь-якій сфері. Наявність атрибутика позитивно впливає на імідж компанії.