Facebook
Instagram

(067)350-96-54

(050)925-61-56

Новини
«Якщо вас немає в інтернеті, значить, скоро вас не буде в бізнесі»,
-  Білл Гейтс.
 

fd39588f2a8dfb880e04d493746e9113

Маркетинг постійно змінюється, переходить з одного стану в інший. На сьогодні маємо цифровий маркетинг, зважаючи на це, ми повинні розвиватися у відповідному напрямі, вивчаючи цифрові технології.
Цифровий маркетинг (digital marketing) – це використання всіх можливих форм цифрових каналів для просування фірми та її товару. Телебачення, радіо, Інтернет, соціальні медіа – усе це інструменти цифрового використання цифрового маркетингу в цифрову епоху не тільки дозволяє брендам продавати свої продукти і послуги, але також пропонує онлайн-підтримку клієнтів через послуги 24x7, щоб клієнт відчував підтримку і оцінку.
Цифровий маркетинг забезпечує підвищені переваги для брендів і підприємств. В даний час споживачі часто залишають відгуки в соціальних мережах, блогах і веб-сайтах про їхній досвід роботи з продуктом або брендом.
Цифровий маркетинг тісно переплітається з Інтернет маркетингом, але в ньому вже розроблені ряд технік, що дозволяють досягати цільову аудиторію навіть в офлайн середовищі (використання додатків в телефонах, sms/mms, рекламні дисплеї на вулицях і т.д.).
Як і будь-який інший вид маркетингу, цифровий маркетинг допомагає досягати максимального комерційного результату оптимальним способом, тобто дозволяє економити гроші, уникати зайвих неефективних витрат.
Сьогодні цифровий маркетинг починає широко використовувати й традиційні види реклами, з метою «захопити» увагу аудиторії й «перетягнути» її до віртуального світу.
Цифровий маркетинг вирішує наступні завдання:
1. Підтримка іміджу бренду.
2. Підтримка виведення нового бренду або продукту на ринок.
3. Підвищення впізнаваності.
4. Стимулювання продажів.
Для вирішення перерахованих завдань digital marketing використовує необмежені можливості Інтернет мережі, мобільних і цифрових технологій.
Переваги digital marketing:
1. інтерактивність – активне залучення споживача у взаємодію з брендом;
2. відсутність територіальних обмежень при реалізації маркетингових ідей;
3. легка доступність до ресурсу (web- і wap-ресурси);
4. глибоке проникнення Інтернету і мобільного зв'язку забезпечує активне залучення цільової аудиторії;
5. можливість оперативної оцінки заходів кампанії та управління подіями в режимі реального часу.
Цифровий маркетинг ділиться на:
- Pull-форму (витягування): споживач самостійно вибирає потрібну йому інформацію (контент) і сам звертається до бренду. В цьому випадку, аудиторія користується тим, що їй запропоновано.
- Push-форму (проштовхування): споживач, незалежно від свого бажання отримує інформацію (sms розсилка, спам, та ін.). Дана форма має значний мінус – на отриману у такий спосіб інформацію, часто не звертають достатньої уваги, а отже наші зусилля марні.
Сучасним та ефективним способом цифрової реклами є соціальні мережі (Facebook, Instagram, Twitter і т.п.). Дійсно, де ще можна так просто знайти того споживача, що вас цікавить. Та й кількість користувачів таких мереж перевищує кілька десятків, іноді й сотень мільйонів. Ще один плюс – користувачі можуть бути резидентами інших країн і навіть континентів, а отже при правильному плануванні та поширенні своїх дій
цифровий маркетинг допоможе вам вийти на широку аудиторію.
За останнє десятиліття шлях до покупки навіть найбільш невибагливого споживача суттєво змінився. З появою все більшої кількості комунікаційних каналів, покупцеві ще до походу в магазин стає багато чого зрозуміло про товар, у якому він відчуває потребу. Сьогодні люди не купують «кота в мішку».
За останні два роки масового поширення Інтернету, споживач не тільки робить свій вибір, а й здійснює покупку в мережі.
Існують такі основні принципи розробки цифрової реклами:
1. digital – це не канал, digital – це технологія;
2. люди не говорять про рекламу, люди говорять про те, що цікаво;
3. не дратуйте людей нав'язуванням, залучайте їх до того, що їм буде дійсно цікавим;
4. не робіть їх участь складною, робіть більшість роботи за них;
5. не міряйте результати після закінчення кампанії, оцінюйте проміжні значення в процесі й працюйте з ними;
6. і на решті, не будьте дуже серйозними…розважайтесь.
 
Ми створили сайт, на якому розробили програму для впізнаваності вашого бізнесу в інтернеті. Це програма практичної он-лайн допомоги в цифровому маркетингу та брендингу – dali_win.
                                   Що таке dali_win?
Ви робите Ваш бізнес, а програма #dali_win за допомогою практичних інструментів допомагає його розвивати ефективніше, швидше і доступніше.
 
А замовити сучасну рекламу Ви можете тут