Facebook
Instagram
Новини

Як залучити якомога більше покупців за допомогою БРЕНДИНГУ.

brending

Основною метою брендингу є створення унікального, а головне - сильного образу бренду.

 Брендинг -  ряд заходів, які спрямовані на створення позитивного іміджу бренду (на початкових етапах). Також брендинг може бути спрямований на підтримку і підвищення позицій на ринку вже існуючого бренду. 

 

Брендинг може включати в себе масу різних маркетингових заходів, а також предметом брендингу може стати будь-який об'єкт. Одним з поширених видів брендингу є:

 

Товарний брендинг - цей вид створює впізнаваність іміджу продукції за допомогою візуальних і вербальних елементів. Товарний брендинг в даному випадку - просуває товар на ринку серед конкурентів, створивши лояльне ставлення споживачів до товару.

Щоб реалізувати цей вид брендингу, потрібно вивчити сучасний ринок продукції, психологію споживачів. Після чого задіяти дизайнерів зі створення добре впізнаваного товарного бренду. Індивідуальність товару - дасть успіх всій компанії.

brending 1

Брендинг особистості і організації – організація або людина може створити бренд на себе. Даний вид потребує постійного вдосконалення як окремих людей, так і всього колективу.

Я-Бренд найчастіше створюють керівники організацій.

Створюється імідж окремої людини, фірмовий стиль для компанії. Працюючи над брендом себе, потрібно не забувати про дрібниці:

- цікавий текст голосового повідомлення на автовідповідачі;

- стиль одягу;

- оформлення робочого місця;

- оформлення резюме;

- канцелярські товари, візитки.

brending 2

Внутрішній брендинг – працівники компанії повинні бути натхненні ідеями свого бренду, та по різному його підтримувати.

Політичний брендинг - метою такого брендингу є створення іміджу для людини і його партії, щоб він був помітним в політичній сфері і довгий час міг утримати своїх прихильників. Частиною напрямку є розробка символіки і назви партії.

brending 3

 

Спортивний брендинг – це проведення змагань і їх трансляції. Один з найбільших спортивних брендів - Олімпійські ігри. Бренд буде успішний, якщо будь-яка людина буде переживати разом зі спортсменами, дивитися змагання.

brending 4

 

Рітейл-брендинг - поєднує в собі роботу архітекторів, використання сучасних технологій і матеріалів в будівництві і оформленні та дизайнерську працю.

Людина щодня відчуває потреби відчути нові емоції, і за ними він ходить в магазини. Підтримка іміджу точки продажу - запорука вдалої реалізації продукції. Для цього створюють логотипи, використовують певні кольори і елементи в оформленні інтер'єру, проводяться акції, друкують плакати, білборди та інші види реклами.

brending 5

 

Зберігайте посилання на статтю, щоб не загубити.