Facebook
Instagram
Новини

Маленький секрет від спеціалістів маркетинг-центр «ДАЛІ»! Як привернути нових клієнтів?

box

Брендованою коробкою!

-         -Так, саме коробка !

Коробка товару є одним із оригінальних способів у залученні нових клієнтів.

Як відомо, торговим платформам складно знайти точки дотику зі своїми клієнтами, але вони є. Одна з таких точок - фірмова коробка замовлення.

Якісно підібраний матеріал, у створенні ефектної коробки дасть компанії швидкість популярності. Така коробка створить приємне враження навіть на тих клієнтів, з якими співпрацюєте вперше.

Іноді бізнесмени вважають, що розробка і використання фірмової коробки - це великі витрати, та це твердження є хибним! Тому що як показує практика, близько 40% людей охоче повторюють свої покупки в -магазинах, які користуються пакувальними матеріалами преміум-класу.

Який прибуток можна отримати від такого вкладення? Провівши аналіз, всі сумніви щодо інвестицій в фірмову коробку - відпадають самі собою.

Найголовніше – це продумання обгортки. Взьміть на замітку, те, наскільки зараз стало популярно знімати відео придбаного товару . Зробивши відео розпакування, воно одразу потрапляє в соцмережі. Що це дає? Компанія отримує відмінну рекламу буквально за копійки.

Щоб після покупки у клієнта з'явилося бажання зняти відеоогляд розпакування товару, необхідно правильно упакувати товар.

Як же це правильно зробити? Все просто, головне запам'ятати кілька правил:

-         - основний контейнер може бути у вигляді коробки або сумки з тканини, але обов'язково з логотипом вашої компанії.

Створивши, в корпоративному форматі, крафтовий папір або ексклюзивний картон дозволять отримати дійсно ВАУ-ефект. Намагайтеся уникати використання пластику, так як це можуть засудити жителі з країн, які активно борються за збереження навколишнього середовища.

-     -   наповнювач пустот. Найчастіше використовують синтепон або грудки того ж крафтового паперу, фігурний пінопласт, плівка з повітряними бульбашками. Але свою увагу варто звернути на деревну шерсть, сизаль, фатін.

-         - пакувальна стрічка. Ідеальний варіант - замовити спеціальну брендовану стрічку.

-         - поліграфічні матеріали. Це візитки, інформаційні буклети - все, що допоможе оприлюднити компанію, зробити її ближчою до потенційних і вже існуючих клієнтів.

-         - подбайте про наклейки і стікери, які допоможуть запакувати коробку. Покладіть в коробку яскравий стікер, флаєр, візитку або подарунок, щоб показати людині, що вам важливі не тільки продажі, а й самі клієнти.

У створенні оригінальної брендованої коробки Вам допоможуть спеціалісти з маркетинг-центру «ДАЛІ». Звертайтеся за номером (096)88 20945.