Facebook
Instagram
Новини
ВИКОРИСТАННЯ ПАКЕТІВ З ЛОГОТИПОМ ДЛЯ БРЕНДИНГУ
 0 02 05 3115383ab9316c67858c2749aa3ceb21febecca297563b27488361109c90fe48 53841ec4
Серед великої кількості продукції на полицях магазинів покупцеві вибрати необхідний товар допомагають різні маркетингові позначення. Також важливу роль тут відіграє реклама, яка заздалегідь налаштовує споживача на придбання виробу того чи іншого виробництва. Одним з найбільш ефективних і недорогих способів збільшити продажі вашої фірми вважається поширення паперових пакетів з логотипом.
Брендинг через фірмові пакети
 
Слід зазначити — саме пакети є хорошим засобом брендингу.
 
По-перше, вони дозволяють сформувати імідж компанії непомітно і нерідко безкоштовно для покупців. Тобто споживач візуально запам'ятовує їх, особливо якщо регулярно відвідує ту чи іншу компанію. Так формується взаємозв'язок логотипу або колірної гами з конкретним видом продукції.
 
По-друге, на проміжку шляху від точки продажу до місця використання пакет бачать і перехожі. Якщо дизайнер був досить компетентний, то виріб буде привертати увагу і швидко запам'ятовуватися. Коли людині знадобиться конкретна річ, вона на підсвідомому рівні мислення відтворить логотип фірми.
 
Основні особливості
 
Даний крок також є частиною брендингу, тобто комплексу заходів, спрямованих на створення іміджу вашої компанії. При цьому його ефективність буде прямо залежати від якості макета пакета і виробу в цілому. З цієї причини для початку скористайтеся послугами грамотного дизайнера. Вибирайте тих виконавців, які спеціалізуються саме на брендингу.
 
Грамотний дизайнер повинен врахувати існуючу палітру корпоративних кольорів або розробити нову з нуля. При цьому особлива увага приділяється їх сприйняттю на підсвідомому рівні. Так, червоний колір викликає апетит, однак здатний підняти артеріальний тиск, тому його часто використовують в парі з більш спокійним відтінком.
 
Необхідно вдало розмістити сам логотип на пакеті. Додатково може знадобитися допомога маркетологів для складання будь-якого гасла, що виражає цілі компанії й визначає напрямок її діяльності. При цьому все частіше дизайнери, які спеціалізуються на брендингу, відмовляються від розташування цих елементів по центру макета. Такий підхід стандартний і особливо не привертає уваги. З цієї ж причини нерідко можна побачити на пакетах нестандартний за розміром або зображенню шрифт.
 
Як тільки макет виробу готовий, приступають до виготовлення пакетів. Тут важливо вибрати матеріал і форму. Паперові варіанти обійдуться трохи дорожче, однак позитивно впливають на імідж компанії через їх екологічність. Крім того, нерідко вони виглядають вельми оригінально і презентабельно. Форма вибирається, виходячи з типу продукції, яку користувач буде складати всередину. Тут варто зауважити, що для дрібної побутової техніки необхідні міцні ручки й дно, для невеликого набору продуктів достатньо звичайної "майки". Загальне правило таке: чим дорожча продукція, тим більшим і цікавішим повинен бути пакет для неї. Найчастіше компанії замовляють одразу кілька видів, щоб мати можливість забезпечити виробами різні категорії клієнтів.
 
dali_win

Інтернет-маркетинг - DaliWin digital

viber