Facebook
Instagram
Новини

Чому реклама не завжди приносить очікувані результати?

 

Чому реклама не завжди приносить очікувані результати?

   Рекламний ринок України досить швидко розвивається. Одну із лідируючих позицій в сфері рекламних засобів на сьогоднішній день посідають активні методи продажів. Зокрема найбільшою прихильністю користується поштова розсилка та робота промоутерів з розповсюдження листівок серед потенційних споживачів. Даний вид реклами застосовується практично до кожного виду бізнесу.

   Найперший момент з яким стикаються фірми – це вибір підрядника на виконання замовлення. Оцінювання кожен проводить по-своєму. Проте більшість робить акцент лише на ціновий фактор. В цьому і найбільша проблема.

   Звичайно, кожен із нас хоче заощадити кошти, купуючи товар або послугу. Разом з тим ми прагнемо отримати якісну послугу. Тому слід пам’ятати, що яку ціну ми сплачуємо – таку і послугу отримуємо. Потрібно розуміти, що низька ціна досягається при використанні некомпетентних спеціалістів даного профілю, і як правило, кінцевий рекламний продукт/послуга ( поштова розсилка, роздача листівок) не виправдовує очікувань. В гіршому випадку - це антиреклама, наслідки якої досить складно виправити. Тому для того, щоб не потрапити в таку ситуацію радимо найперше оцінити роботи підрядника, які він раніше виконував, врахувати, які переваги Ви отримаєте, оцінити не лише ціновий фактор, але і якісний і лише тоді приймати рішення.

   Для того, щоб народна мудрість : «Скупий платить двічі» Вас оминала, зважено приймайте рішення. Пам’ятайте - реклама працює лише тоді – коли подається, як якісно продуманий рекламний продукт.

 

Якісні рекламні послуги   Антиреклама

ПОНАД 350 КЛІЄНТІВ

  • 1.jpg
  • 8.jpg
  • 4.jpg
  • 9.png
  • 5.JPG
  • 2.jpg
  • 11.png
  • 3.jpg
  • 10.jpg
  • 25.png
  • 6.jpg
  • 7.jpeg
  • 12.jpg
  • 37644904_678567812486640_5685071291422343168_n.jpg
  • 11.jpg
dali_win

Інтернет-маркетинг - DaliWin digital

viber