Чому реклама не завжди приносить очікувані результати?
- Створено: 10 лютого 2014
Чому реклама не завжди приносить очікувані результати?
Рекламний ринок України досить швидко розвивається. Одну із лідируючих позицій в сфері рекламних засобів на сьогоднішній день посідають активні методи продажів. Зокрема найбільшою прихильністю користується поштова розсилка та робота промоутерів з розповсюдження листівок серед потенційних споживачів. Даний вид реклами застосовується практично до кожного виду бізнесу.
Найперший момент з яким стикаються фірми – це вибір підрядника на виконання замовлення. Оцінювання кожен проводить по-своєму. Проте більшість робить акцент лише на ціновий фактор. В цьому і найбільша проблема.
Звичайно, кожен із нас хоче заощадити кошти, купуючи товар або послугу. Разом з тим ми прагнемо отримати якісну послугу. Тому слід пам’ятати, що яку ціну ми сплачуємо – таку і послугу отримуємо. Потрібно розуміти, що низька ціна досягається при використанні некомпетентних спеціалістів даного профілю, і як правило, кінцевий рекламний продукт/послуга ( поштова розсилка, роздача листівок) не виправдовує очікувань. В гіршому випадку - це антиреклама, наслідки якої досить складно виправити. Тому для того, щоб не потрапити в таку ситуацію радимо найперше оцінити роботи підрядника, які він раніше виконував, врахувати, які переваги Ви отримаєте, оцінити не лише ціновий фактор, але і якісний і лише тоді приймати рішення.
Для того, щоб народна мудрість : «Скупий платить двічі» Вас оминала, зважено приймайте рішення. Пам’ятайте - реклама працює лише тоді – коли подається, як якісно продуманий рекламний продукт.