Андрій Буяк.Рекламна агенція: потрібна чи ні?
- Створено: 03 травня 2011
Я вважаю – кожен має займатись тим, чим він уміє. І підприємцю здавати звіти в податкову, займатись орендою, господарськими справами і ще й рекламою… То коли тоді робити бізнес. Взагалі в світі більше ніж 90% клієнтів працюють через рекламні агенції. Хоча треба пам’ятати приказку: «поспішиш –людей насмішиш».Ми радимо клієнтам, особливо коли вони тільки створились, взагалі попрацювати без реклами хоч 3-4 місяці. Так можна виявити й недоліки в організації бізнесу, якості продуктів чи послуг, правильності вибраного напрямку бізнесу. І тоді вже не можна буде нарікати на неефективну рекламу.
Тепер чи вибирати агентство повного циклу чи спеціалізоване? До кризи агентства тяжіли до спеціалізації (відсіювали не дуже рентабельні для них напрямки діяльності), тепер же знову повертаються до повного комплексу послуг. Хоча, я вважаю кожне агентство в чомусь є сильнішим. Але в першу чергу, треба дивитись на справи. І ще треба бути уважним, бо деколи працівники агентства, приділяючи увагу великому клієнту, будуть ігнорувати меншого і ефекту від співпраці не буде.
Чи буде дорожче замовляти рекламу через рекламне маркетингове агентство знову ж таки залежить від агентства. Зазвичай, серйозні агенстства мають додаткові знижки як гуртові покупці, тому можуть, якщо не «зажиратись» пропонувати конкурентні ціни для замовників. А деколи в агентствах ціни навпаки нижчі, тому що вони виїжджають на обороті. Тим більше агентство вже за час свого існування по відсіювало несерйозних підрядників.
Але головний товар рекламних агенцій – це ідеї. Якщо будуть цікаві ідеї, то все буде гарно. Тому вимагайте креативності і не ставте рекламщиків у рамки, а творіть разом з ними!