Facebook
Instagram

Наші послуги

ЯКІСНА ВИВІСКА – до 60 % ПОТЕНЦІЙНИХ КЛІЄНТІВ

Маркетинг-центр "ДАЛІ" – це перша та єдина в Тернополі рекламна агенція повного циклу, яка надає найширший перелік послуг з виготовлення та встановлення вивісок, лайтбоксів, рекламно-інформаційних стендів, вказівників, комплексного брендування торгових залів та площ.

 

Маркетинг-центр «ДАЛІ» перші в Тернополі, хто скористався технологією "SMART - розумний світлодіод".

SMART - це конструкція, робота якої базується на керуванні джерелом світла, а саме яскравістю, кольором та інтенсивністю. На динамічну вивіску звертає увагу 86% аудиторії. Світлодинамічна вивіска Тернопіль в основному використовується як рекламоносій, а також за допомогою неї привертають увагу до головної реклами. SMART дає змогу самостійно керувати зображенням, його динамікою та кольором.

Наші переваги:

  1. Власне виробництво;
  2. Гарантія на всі види вивісок;
  3. Власний дизайнерсько-конструкторський відділ;
  4. Ретельний підбір матеріалів;
  5. Ми несемо повну відповідальність за якість виготовленої продукції;
  6. Можливість виконання робіт по всій території України.

 

 

Розумні рекламні вивіски Розумні рекламні вивіски Розумні рекламні вивіски Розумні рекламні вивіски

 

Те на що варто звертати увагу при виробництві динамічної реклами:

Художня композиція. Для того щоб реклама могла привернути увагу випадкової людини, її розробнику потрібно мати відчуття стилю і максимум фантазії.

Зміст - дуже важливий критерій реклами. Потенційний клієнт побачивши яскраву рекламу без всякого змісту зверне на неї увагу, але через секунду забуде.

Запам'ятовуваність залежить від середовища в якому розміщена реклама. Тому завжди потрібно враховувати де розміщена реклама та звертати увагу на конкурентів.

Швидкість руху літер (фону) не мало важливий аспект. Дуже швидка зміна реклами втомить глядача, а повільна - не запам'ятається.

Розмір реклами повинен бути такий щоб зблизька вона не давила на глядача, а здалеку не губилась.

 

Працюючи з нами ВИ ОТРИМАЄТЕ:

  1. Безкоштовний виїзд спеціаліста та зняття замірів на місце, де планується встановлення рекламної вивіски, оцінка всіх факторів;
  2. Лише якісні німецькі матеріали - визначення матеріалів, які найкраще підійдуть для виготовлення вивіски;
  3. Креативний дизайн вивіски – над розробкою макетів працює кілька дизайнерів що дає можливість обрати найкращий варіант;
  4. Візуальне зображання вивіски на фасаді будинку - допомагає клієнту обрати найкращий варіант в результаті візуального зображення;
  5. Власна майстерня оснащена необхідними інструментами та обладнанням – дозволяє оперативно та якісно виконувати поставлену задачу;
  6. ГАРАНТІЮ на виконану роботу та виготовлену конструкцію. Клієнт може не переживати, якщо перегорить лампочка, або відійдуть контакти.

  

ЩОБ ВИВІСКА БУЛА ДІЄВОЮ, потрібно дотримуватись принципів:

  1. Оригінальність - як за формою так і за дизайном;
  2. Читабельність - текст повинен добре читатися, щоб клієнти змогли легко зрозуміти його і не прикладали додаткових зусиль, щоб його розшифровувати;
  3. Якісні матеріали – надають презентабельний вигляд вивісці, забезпечують економне та довготривале користування (діодні лампи у світлових вивіска мають тривалий термін експлуатації та економлять ваші кошти на електроенергію);
  4. Надійність - якісний монтаж захистить вивіску від несприятливих факторів зовнішнього середовища.

 

 Коротко про різновиди вивісок та матеріали для їх виготовлення

Рекламна вивіска являє собою конструкцію, яка несе інформацію про підприємство (організацію): назву, логотип, деякі вивіски можуть містити і більше інформації. Вивіска кріпиться до фасаду будівлі та служить орієнтиром для клієнтів. Чим яскравіша та цікаво виконана вивіска, тим більше уваги вона привертає до себе та підприємства.

 

ПРОРАХУВАТИ ВАРТІСТЬ ВИВІСКИ

 

 

Основні види вивісок:

      • Прямокутні, фігурні вивіски
        Матеріалом для вивісок може служити: композитна пластина, ПВХ (пластик) або ж світловий короп (лайтбокс). Розміри даних вивіски підбираються індивідуально, в залежності від потреб та побажань клієнта. Ці вивіски можуть бути як світлові так і несвітлові. Для підсвітки вивісок використовуються: прожектори, лампи розжарювання. Зважаючи на те, що тарифи на електроенергію зростають кожного разу, доцільно та економно використовувати світлодіодні лампи. Їх термін служби та коефіцієнт корисної дії набагато кращий, ніж у звичайних ламп.

 

      • Об'ємні літери
        Для створення вивіски даного роду використовують композит, пластик та акрил. Основою вивіски у вигляді об'ємних літер може бути композитна або пластикова пластина, якій надають колір або ж потрібний візерунок завдяки друку на плівках оракал, які переносять на основу. Існує і варіант кріплення кожної букви на металеву рейку (в Портфоліо вивіска «Марципан»).
        Вивіски у вигляді об'ємних літер можуть підсвічуватися люмінесцентними або діодними лампами.

 

      • Неонові вивіски – найстарший проте найефектніший вид рекламних вивісок. Технологія виготовлення таких вивісок складна, проте такі вивіски яскраві та мають довготривалий термін експлуатації.

 

      • Банерні конструкції - найдешевший засіб зовнішньої реклами. Для цієї вивіски виготовляють металевий каркас, який монтується на фасаді будівлі. На каркас кріплять зображення надруковане на банерній тканині.
  •  Світлодіодні вивіски - ці конструкції складаються з панелі, на якій з рівномірним кроком розміщено безліч пікселів в середині або зовні виробу. Розміри моделей різноманітні: від невеликих до величезних.
  • Вивіска графік роботи - це обов’язкова деталь для кожного магазину, перукарні чи іншого закладу, який кріпиться біля входу в магазин, і може мати різну форму та розмір.

Додаткові рекламні конструкції:

  • Стотикач (Штендер). Назва рекламної конструкцію говорить сама за себе. Це рекламоносій на який наштовхуються на вулиці, проходячи повз магазини, підприємства та організації. Зазвичай він містить інформацію про товари та послуги підприємства, акційні пропозиції, розпродажі.

    Спотикачі бувають 2-х видів:
    Т-подібний (літера Т повернута на 90 градусів) – це бюджетний варіант спотикача. Він містить 2 рекламних поля розміром 60х80 см (це стандартні розміри). Є можливість виготовляти штендер під ідвідуальні розміри.
    А – подібний (дві сторони сполучені між собою спеціальним складним замком). Штендер містить 2 рекламних поля, стандартні розміри яких складають 60х80 см. Собівартість виготовлення А-подібного спотикача на 25% вища, ніж Т-подібного.

  • Графік роботи – табличка, яка містить інформацію про робочі години та вихідні дні. Стандартні розміри графіка роботи 30х40 см. Виготовляється він з пластику або композиту (металопластику). Найпростіший варіант графіка роботи – друк наклейки на прозорій основі (оракал). Дана наклейка переноситься на вхідні двері організації та орієнтує клієнта про час роботи організації.
  • Куток споживача - це стенд з інформацією про захист прав споживача. Обов'язково він повинен містити інформацію про підриємця та контактні дані контролюючих організацій. Зазвичай, матеріалом виготовлення кутка споживача служить ПВХ (пластик), проте можна використовувати і композит. Дизайнерське оформлення цього стенду, розміри, залежать від побажань та уподобань клієнта.
  • Таблички (вказівники, знаки) – інформаційні орієнтири, які спрямовують клієнтів в потрібному напрямку до офісу, магазину, торгового центру чи готелю. Для виготовлення табличок такого роду краще використовувати металопластик, що забезпечить довговічність та стійкість до зовнішніх факторів навколишнього середовища.

 

ПРОРАХУВАТИ ВАРТІСТЬ ВИВІСКИ

 

 

Матеріали, які використовують для виготовлення вивісок та рекламних конструкцій:

 

material-pvh1. ПВХ – пластик, який буває різної товщини від 2-10 мм (товщину підбирають індивідуально для кожного виробу).

Властивості матеріалу:
- гладкість поверхні,
- стійкий до умов зовнішнього середовища,
- стійкий до деформації та хімічних середовищ,
- несхильний до корозії.
Переваги ПВХ:
- доступна ціна,
- хороші експлуатаційні властивості.
Недоліки ПВХ:
- може тріскати при прямому ударі,
- не захищений від дії мародерів.

 

 

material-akp2. АКП (композит) – алюмінієва композитна панель (металопластик). Найпоширеніша її товщина 3 мм.

Властивості матеріалу:
- гнучкість (не ламається) - можливість надати потрібну геометричну форму,
- відмінна стійкість до погодніх умов,
- низька займистість,
- стійкість кольору.
Переваги композиту:
- еластичність та гнучкість дає можливість робити складні геометричні конструкції,
- висока стійкість до погодніх умов,
- презентабельний вигляд,
- відмінна міцність.
Недоліки композиту:
- порівняно з пластиком вартість його вища.

 

 

material-akryl3. Акрил (оргскло) – використовують для виробництва та декору рекламних конструкцій. Акрил є різного кольору

Властивості акрилу:
- добре пропускає світло,
- широка палітра кольорів,
- легко обробляється.

 

 

 

 

ПРОРАХУВАТИ ВАРТІСТЬ ВИВІСКИ

 

 
Рекламні вивіски бувають зовнішніми (неонові вивіски, світлодіодні вивіски, світлова вивіска, вивіска на магазин, лед вивіски, вивіски салонів краси, вивіска відчинено, вивіска фасадна)  й внутрішніми (вивіска графік роботи, вивіска на кабінети, стенди, табличка на будинок, вивіска на двері, вивіска на клас, вивіска з підсвіткою). Зовнішні розміщують над входом або на фасаді, що надає будівлі привабливості, виразності та індивідуальності. Внутрішні служать для точного визначення місцезнаходження компанії, магазину або ресторану в великих офісних або торгових центрах.
Отже, рекламна вивіска – це частина вашої стратегії, це інвестиція у ваш бізнес. Згідно зі статистикою саме вивіска до вас приводить 35% клієнтів.
Ми зробимо так, щоб ваша візуальна реклама привертала увагу потенційних покупців. Наша компанія пропонує вам максимально сучасний дизайн вивіски.
dali_win

Інтернет-маркетинг - DaliWin digital

кнопка
viber