Facebook
Instagram
Новини

Де знайти клієнтів для малого бізнесу

statta klient

 

Одного разу засновник магазину Alibaba Джек Ма сказав: “Забудьте про конкурентів і зосередьтеся на клієнтах”. Але де знайти клієнтів, якщо ви лише започаткували свій бізнес? Навіть якщо ви не маєте досвіду в маркетингу, ці поради допоможуть Вам самостійно розпочати просування.

Дослідження клієнтської бази

Визначте кому і коли потрібен ваш товар. Адже навіть така поширена послуга, як манікюр, не потрібна всім підряд. Визначте чого хочуть досягти клієнти, купуючи певний виріб. Спробуйте спочатку поспілкуватись з родичами, друзями та колегами. Можливо з вашого оточення комусь знадобиться товар і ви вже зараз можете продати 2-3 одиниці. Виділіть з наявної аудиторії ту, яка відповідає потрібним критеріям – такий рекламний механізм називають таргетингом.

Соціальні мережі

Не зважаючи на очевидність поради, деякі магазини досі ігнорують соціальні мережі, втрачаючи при цьому величезну частину цільової аудиторії. Насамперед це стосується вузькопрофільних магазинів, наприклад з мисливським та рибальським спорядженням. Тому сторінки у Фейсбук та Інстаграм – обов’язкові.

Акцент на локальному ринку

На відміну від великих корпорацій, власникам малого бізнесу не потрібно вкладати кошти на рекламу для багатомільйонної аудиторії по всьому світу. Сконцентруйтесь на потенційних клієнтах, які знаходяться поруч з вами. Краще звузити географію, не робити рекламу для цілого регіону, а лише для невеликого містечка. Для прикладу: не “Шиномонтаж Київ”, а “Шиномонтаж Дарниця”.

Лише корисний контент

Загальні фрази та вода у тексті не потрібні клієнту. Необхідні конкретні дані, фотографії, опис, відгуки. Якщо магазин кожного дня виставляє лише скачані з Інтернету картинки, без жодних реальних фотографій - притоку клієнтів не буде. Ще один невдалий хід - відсутність цін під фото товарів та відповідь “відправили ціну в дірект”. Це відштовхує багатьох потенційних покупців. Аналізуйте найчастіші запитання клієнтів, щоб максимально дати на них відповідь на своїй сторінці.

Лед-магніти

Які лед-магніти бувають? Це електронні книги, чек-лист, статистичні дані, інфографіка, вебінар або відеокурс – варіантів безліч. Ви не будете знати який з них найбільш ефективний, коли не спробуєте усі.

statta klient1

Геосервіс

Ваша компанія має бути на всіх сервісах, особливо якщо ви продаєте товари офлайн. Це Yell, Google Карти, Yp. Також слід обов’язково використати локальні довідники. Часто саме довідники займають перше місце по запитах. Після цього можна дати анонс акцій та відгуки покупців.

Вивіска

Часто власники забувають про таку очевидну річ, як навігація. Якщо компанія працює офлайн, слід потурбуватися про яскраву та помітну вивіску, зробити вказівники, якщо приміщення важко знайти, додати години роботи.

dali_win

Інтернет-маркетинг - DaliWin digital