Facebook
Instagram
Новини

На замовлення фірми "Скай-клімат" (м.Київ) ми розробили логотип. Зараз працюєм над впровадженням фірмового стилю компанії.

 

логотип для фірми "Скай-клімат" (м.Київ)

Віра Залецька. Event маркетинг як найкращий нестандартний метод просування

Event маркетинг – це просування товарів (послуг, брендів) на ринок за допомогою створення та проведення спеціальних заходів. Спектр та формат їх є безмежним і неосяжним: від класичної прес-конференції, професійних семінарів та тренінгів — до масових концертів і національних фестивалів, від корпоративних свят — до міжнародних виставок.

Детальніше...

 

  В подарунок до Великодніх свят ми презентували ексклюзивні VIP-візитки для генерального директора фабрики меблів НОВА.

 

 

        Візитка :

        - тиснена золотом: тризуб та зірки на логотипі

        - конгрив на лого та прапорі

        - тиснення логотипу

        - із золотим обрамленням .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Маркетинг-центр "ДАЛІ" забеспечує комплексне рекламне обслуговування для "Нової" у Тернопільській області та по всій Україні.

19 та 20 квітня  курєри Маркетинг-центру "ДАЛІ" здійснюють роздачу каталогів фірми NORMAN у приватному секторі  Тернополя. Високоякісні гаражні ворота та надійні вхідні двері  до вашого будинку  стануть гарною прикрасою  вашого двору.

Шукайте каталоги  NORMAN у Ваших поштових скриньках!!!

 

 

 

 

Діана Осипенко.BTL: робити не можна відкладати

Усі ще зараз дискутують як у казці, де потрібно ставити кому в заголовку статті. Але з кожним часом роль BTL стає все вагомішою.

Термін BTL розшифровується як "Below the line" і включає в себе всі рекламні заходи, а саме: заходи по просуванню товарів та послуг, які включають організацію виставок, презентацій, стимулювання збуту в містах продажу і т.д. Збільшення обсягу продаж, просування продукції на ринку та покращення іміджу – все це легко досягається за допомогою BTL. Звісно, кожний BTL – проект повинен мати креативну цікавинку, від цього залежить успіх проведення акції. Промо-акції – найкращій спосіб заявити про себе!

 

Детальніше...

Андрій Буяк. Ефективна реклама: це як?

Всі пам’ятають вислів, що половина коштів виділених на рекламу іде «на вітер». Але вже зараз при такій кількості рекламних носіїв і при такій кількості рекламодавців навіть такий процент втримати інколи важко. Тому і багато говорять про ефективність реклами. Звичайно, треба ретельно підбирати вид реклами і носій. Але, в першу чергу, має бути ІДЕЯ!!! Буде хороша ідея – буде результат. В іншому випадку реклама просто загубиться. Ну і , звичайно ж, сам товар чи послуга мають бути відповідного рівня. Адже також є вислів, що ви отримуєте клієнта лише після другої покупки. Наступним важливим моментом є кількість. Якщо буде супер-пупер ролик, але він буде транслюватись 1-2 рази на телебаченні місцевого хутора, то ефекту також не чекайте...

 

 

Детальніше...

dali_win

Інтернет-маркетинг - DaliWin digital