У Вас дитячий магазин? Ви продаєте дитячі товари?
Проводите акції, розпродажі, а про них ніхто не знає? У Вас новий товар, а його ніхто не помічає? Набридло чекати доки клієнт обере Ваш магазин? Скористайтеся можливістю особисто звернутися до своєї Цільової Аудиторії за допомогою
смс-розсилки!
Вартість розсилки смс за нашою телефонною базою становить 418 грн. за 1100 контактів. В нашій Базі даних понад 1100 мобільних номерів. Можлива розсилка за Вашою базою телефонів клієнтів. Потенційний клієнт отримує СМС-повідомлення про подію, акцію або знижку, в повідомленні замість номера телефону відправника значиться Ваша торгова марка.
Розсилка СМС це той вид реклами, який не залишиться непоміченим. 98% смс залишаються прочитаними і їх переважно зберігають. СМС-реклама в 2,5 рази продуктивніша за телевізійну рекламу і в 4 рази від радіо-реклами.
Маркетинг-центр «ДАЛІ» пропонує Вам ексклюзивну базу мобільних номерів молодих мам, база складає понад 1000 номерів і поповнюється щомісяця.
Маркетинг – центр «ДАЛІ» є учасником щомісячної благодійної акції «Зростай малюк», доставляючи подарунки немовлятам у пологові будинки, ми ексклюзивно отримуємо контакти (номери мобільних телефонів) молодих мам. Щомісяця телефонна база поповнюється новими контактами. Наші матусі – це жительки Тернополя, які є реальними споживачами Вашої продукції.
Приклади використання:
- Проведення Рекламних кампаній (Мобільний Маркетинг).
- Масова СМС-реклама – інформування клієнтів про нові надходження, розпродажі, акції.
- Надання додаткових персональних знижок.
- СМС-розсилка інформаційних повідомлень.
- Здійснення продажів за допомогою СМС.
- Запрошення Ваших існуючих і потенційних клієнтів на презентації.
- СМС-розсилка привітань Вашим клієнтам зі святами.
- Повідомлення про акцію та її умови
- Інформаційний привід при відкритті нового магазину тощо.
На замовлення інтернет-провайдера "Біттернет" ми проводимо анкетування існуючих та потенційних клієнтів фірми в квартирах жителів Тернополя. Хенгери для роздачі надав нам замовник(дизайн ми не розробляли). Шукайте рекламу на ваших дверних клямках, спілкуйтесь з нашими інтерв"юерами і користуйтесь послугами нашого місцевого інтернет-провайдера "Біттернет".
Кожна успішна компанія має свій фірмовий стиль. Дуже важливо, щоб реклама фірми була зроблена саме в єдиному стилі. Тому, першочерговим, що ми радим звернути фірмі, це на аналіз існуючого або розробку нового фірмового стилю компанії. Важиливо, щоб у фірмовому стилі були враховані і дизайнерські і маркетингові аспекти. Саме цим і займаються наші спеціалісти.
Приклади впровадження фірмового стилю - у розділі "ПОРТФОЛІО"
Щомісяця на замовлення найбільшого в Центральній Європі оператора з прямого маркетингу компанії "Інтеджер", офіційним представником , якої ми є ми забезпечуємо роздачу по поштових скриньках фірмових газеток мережі магазинів ДЦ-WATSONS в Тернополі.
В лютому-березні 2011 р. маркетинг-центр "ДАЛІ" розробляє фірмовий стиль і зовнешнє оформлення ювелірному салону "ARTE"