Facebook
Instagram
Новини

Формула успешного заголовка

2748

«Допоможемо заробити мільйон»
Скільки ви бачили подібних заголовків в Інтернеті? Сотні.
Кожен маркетолог, копірайтер або журналіст знає, що заголовок повинен чіпляти.
Звичайно, неможливо щоразу придумувати геніальні заголовки, для цього й існують формули, якими користуються протягом довгого часу.
 
Відомий рекламіст Девід Огілві вивів формулу успішного заголовка - 4U.
1. Usefulness - корисність або вигода.
Мабуть, це головний елемент, який повинен відповідати на питання клієнта: «Яку проблему вирішує цей продукт? Що отримаю я в підсумку? »
2. Ultra specificity - ультраспеціфічність.
Це конкретні цифри, відповідь на питання «скільки?» Це і гривні, і відсотки, і години. Люди хочуть знати факти.
Також ультраспеціфічність висловлює націленість на конкретну групу людей. Наприклад, за географічними показниками: «Пироги та торти на вулиці Достоєвського». Головне - вибрати свою цільову аудиторію
3. Urgency - терміновість.
Терміни відіграють важливу роль. Коли клієнт отримає заявлений ефект? Завтра, через 2 тижні?
4. Uniqueness - унікальність.
Не завжди у продукту є УТП (унікальна торгова пропозиція). Але потрібно знайти щось таке, що відрізнить вас від конкурентів.
 
Цей метод підійде для будь-якої сфери бізнесу і будь-якого тексту: для лендінгу, контекстної реклами, буклету або постів.
 
А замовити сучасну рекламу Ви можете тут
dali_win

Інтернет-маркетинг - DaliWin digital

viber