20 головних правил маркетинг-центру «ДАЛІ»
- Створено: 30 травня 2011
Колектив кожної фірми має свої корпоративні правила, яких всі дотримуються.
20 головних правил маркетинг-центру «ДАЛІ»
- Завдання РА – збільшити успіх та доходи клієнта.
- Клієнт має рацію, але не завжди, в цьому випадку потрібно пояснити йому, де і чому саме.
- Ви навчаєте клієнта маркетингу, а не він вас.
- Рекламну кампанію потрібно починати тоді, коли є ІДЕЯ.
- Перш ніж дизайнер почне малювати що не будь, треба переконатись, що він правильно зрозумів завдання.
- Ми першими дзвоним до клієнта , а не він до нас.
- Звіт про виконане завдання потрібно відправляти клієнту в той же день.
- Відповідати на листи потрібно в день їх приходу, або ж повідомляти, що відповідь буде пізніше із конкретних причин.
- Не можна відтерміновувати завдання. Якщо терміни виконання змінюються – це потрібно обговорити із клієнтом як можна скоріше.
- Кожний учасник проекту повинен знати дед-лайн і до чого він прив’язаний.
- Тримайте в голові повну картину проекту і вникайте у подробиці.
- Ви завжди повинні вірити у те, що робите, викладатись по максимуму.
- Позитивні відносини між працівниками впливають в позитивні відносини із клієнтами
- Вас повинні рекомендувати іншим.
- Бренд повинен викликати інтерес, щоб його місце не зайняв інший бренд.
- Є лише одна ціль в бізнесі – задоволений клієнт
- Найважливіше замовлення від клієнта – ДРУГЕ
- Обслуговуйте клієнтів так, щоб коли вони прийдуть додому, вони розповідали про вас всім і всьому
- Ми змінюємось зростаючи, щоби просуватись – треба рухатись
- В нас завжди є час для клієнта.