Facebook
Instagram
Новини

20 головних правил маркетинг-центру «ДАЛІ»

 

Колектив кожної фірми має свої корпоративні правила, яких всі дотримуються. 

20 головних правил маркетинг-центру «ДАЛІ»

  1. Завдання РА – збільшити успіх та доходи клієнта.
  2. Клієнт має рацію, але не завжди, в цьому випадку потрібно пояснити йому, де і чому саме.
  3. Ви навчаєте клієнта маркетингу, а не він вас.
  4. Рекламну кампанію потрібно починати тоді, коли є ІДЕЯ.
  5. Перш ніж дизайнер почне малювати що не будь, треба переконатись, що він правильно зрозумів завдання.
  6. Ми першими дзвоним до клієнта , а не він до нас.
  7. Звіт про виконане завдання потрібно відправляти клієнту в той же день.
  8. Відповідати на листи потрібно в день їх приходу, або ж повідомляти, що відповідь буде пізніше із конкретних причин.
  9. Не можна відтерміновувати завдання. Якщо терміни виконання змінюються – це потрібно обговорити із клієнтом як можна скоріше.
  10. Кожний учасник проекту повинен знати дед-лайн і до чого він прив’язаний.
  11. Тримайте в голові повну картину проекту і вникайте у подробиці.
  12. Ви завжди повинні вірити у те, що робите, викладатись по максимуму.
  13. Позитивні відносини між працівниками впливають в позитивні відносини із клієнтами
  14. Вас повинні рекомендувати іншим.
  15. Бренд повинен викликати інтерес, щоб його місце не зайняв інший бренд.
  16. Є лише одна ціль в бізнесі – задоволений клієнт
  17. Найважливіше замовлення від клієнта – ДРУГЕ
  18. Обслуговуйте клієнтів так, щоб коли вони прийдуть додому, вони розповідали про вас всім і всьому
  19. Ми змінюємось зростаючи, щоби просуватись – треба рухатись
  20. В нас завжди є час для клієнта.

 

 


ПОНАД 350 КЛІЄНТІВ

  • 12.jpg
  • 8.jpg
  • 37644904_678567812486640_5685071291422343168_n.jpg
  • 10.jpg
  • 1.jpg
  • 7.jpeg
  • 4.jpg
  • 2.jpg
  • 25.png
  • 6.jpg
  • 3.jpg
  • 11.png
  • 5.JPG
  • 11.jpg
  • 9.png
dali_win

Інтернет-маркетинг - DaliWin digital

viber