Facebook
Instagram
Новини
Цікаві факти про маркетинг і вплив на наше життя
 
thumb fitnessmarketing
 
1. Великі супермаркети щосили намагаються управляти нашою поведінкою у своїх залах.
Цьому сприяє не що інше, як музика. Ви думали, що музика в магазині необхідна тільки для Вашої розваги? Ви помиляєтесь.
За допомогою звукового каналу сприйняття, компанії можуть управляти нашим настроєм, нашими намірами. Наприклад, в ресторанах швидкого харчування зазвичай грає досить швидка музика, активна, що спонукає людину швидше зробити своє замовлення і вийти, через те, що зазвичай в таких закладах збираються черги й вони не розраховані на тривале перебування там. У великих гіпермаркетах грає повільна і спокійна музика, яка знімає з людини напругу, ця музика приємна - коли людина слухає її, їй не хочеться нікуди йти.
 
2. Арома-маркетинг - управління вашими бажаннями.
Ви ніколи не задавалися думками про те, звідки в великих гіпермаркетах, де абсолютна більшість товарів упаковано, беруться апетитні запахи свіжої випічки, смаженої курочки, теплі та приємні аромати, солодкі запахи в відділах з косметикою і тому інше?
Існує велика безліч компаній, які спеціалізуються саме на випуску таких ароматів, які потім встановлюються в супермаркетах з метою порушити Ваш апетит, особливо ввечері після довгого робочого дня, коли Ви відчуваєте себе голодним. Це змушує Вас купувати більше товарів, адже доведено, що коли людина голодна, вона купує набагато більше, ніж на ситий шлунок. Ну, і як різновид арома-маркетингу, на вході в магазин нібито випадково продається свіжоспечена курочка та інші смаколики.
 
3. Мерчандайзинг, як різновид маркетингу - це наука про те, як правильно розставляти товар на полицях.
Так, завдяки фахівцям в цій області, Ви на інтуїтивному рівні знаєте, де і що лежить. Наприклад, щоб купити товар щоденного попиту (хліб, сметана, вода) - Вам доведеться пройти практично через весь магазин, де Ви напевно виберете для себе щось ще.
Для товарів імпульсивного попиту, покупка яких зазвичай відбувається випадково і незаплановано, завжди передбачено місце біля каси. Ви стоїте в черзі, і читаєте етикетки жувальних гумок, батончиків, і інших дрібниць, і в 80 випадках з 100 - ви купите що-небудь і звідси.
Різновидом мерчандайзингу можна назвати також те, що зазвичай в торгових центрах для того, щоб піднятися (або спуститися) на інший поверх, Вам доведеться обійти весь поверх практично повністю і подивитися тонни товару і реклами.
 
4. Ви ніколи не купуєте товар, тільки тому що вам потрібен цей товар. Ви купуєте рішення, задоволення Вашої потреби. Ви купуєте пилосос не для того, щоб він просто був, а для того, щоб в будинку була чистота. Ви не купуєте Rolex для того, щоб дізнаватися час, ви купуєте статус. Ви не купуєте iPhone тільки за те, що він напханий електронікою. Ви купуєте Вашу приналежність, Ваш статус. Для того, щоб задовольнити потребу в спілкуванні, ви також купуєте телефон. Автомобіль Вам потрібен не просто тому що він такий гарний, а тому що Вам потрібно рухатися, тому що Вам потрібно похвалитися перед Вашими друзями, перед перехожими, перед іншими водіями.
Тут можна говорити нескінченно, однак факт залишається фактом - маркетинг навколо нас, він управляє нашим життям, він вже давно проник до нас в голову і зайняв там міцні позиції, багатьом людям він забрався в серце, і змушує їх переживати за товар (футбольна команда) - робить їх своїм прихильником. І це тільки початок.
Завдяки маркетингу розвиваються технології, з'являються нові винаходи, товари та рішення всіх наших бажань і потреб.
До речі, ліки проти старості також з'явиться завдяки маркетингу.
 
А замовити сучасну рекламу Ви можете тут
dali_win

Інтернет-маркетинг - DaliWin digital