Брендинг
Для чого компанії потрібен бренд?
Існує такий бізнес-міф, що малому бізнесу не потрібен бренд до тих пір, поки не з'являться зайві гроші.
В реальності ж справа йде так, що зайвих коштів не буває, а якщо ігнорувати можливості розвитку, які дає особистий бренд, вони тим більше не з'являться. Для малого бізнесу брендинг важливий так само, як і для великих компаній, особливо якщо вивести свою справу на широкі бізнес-простори.
Брендинг - це процес формування уявлень, асоціацій, емоцій і ціннісних орієнтирів у свідомості споживача. Мета брендингу - підвищити цінність продукту (послуги, компанії, території, людини) в свідомості цільової аудиторії.
Бренд - один з важливих аспектів будь-якого успішного бізнесу.
Завдяки йому споживачі набагато більше довіряють Вам і готові платити в рази більше, чим не розкрученній марці одягу або мережі ресторанів.
Бренд - (від англ. "Brand" - символ відмінності компанії від конкурентів) сукупність уявлень, асоціацій, емоцій і цінностей в головах потенційних клієнтів. Його мета - помножити цінність товару / послуги для потенційного споживача.
На що слід звертати увагу коли створюєте особистий брендинг маркетинг:
- Подумайте, хто ваші ключові споживачі і що вони хочуть від вас отримати.
- Визначтеся з тим, що ви пропонуєте своїм клієнтам і в чому цінність саме вашої пропозиції.
- Виконуйте поставлені обіцянки і створюйте собі хорошу репутацію. Все це - частина бренду.
- Креатив - це добре, але зайвий креатив може створити складнощі з використанням бренду. Потрібно звертати увагу на те, як бренд буде дивитися на різних носіях.
Кому потрібен брендинг і яка його користь для бізнесу?
Брендинг вкрай необхідний:
• новим продуктам, які прагнуть голосно заявити про себе;
• компаніям, які розвинулися стихійно, дуже швидко, але єдиної стратегії комунікації та образу у клієнтів немає-його потрібно сформувати, донести до клієнтів головні цінності і посили;
• компаніям, у яких дуже висока конкуренція і вони хочуть виділитися.
Для бізнесу бренд - це можливість краще взаємодіяти з аудиторією і додавати певну цінність продуктів та послуг.
Наприклад, вартість IPhone в Україні і в Америці - різняться в рази!
Потенційні споживачі стали вкрай вибагливі.
Тому в наш час брендинг - це питання виживання ваших товарів/послуг на ринку.
Просування бренду — це процес, що об'єднується однією метою — зробити вашу торгову марку улюбленою для споживачів. Це цілісний комплекс рекламних заходів, спрямованих на те, щоб донести до споживачів ідею і переваги бренду.
Серед них можна назвати такі:
- розробка логотипу;
- виготовлення вивісок, табличок, банерів;
- розробка і друк візиток, флаєрів;
- виготовлення сувенірної продукції;
- розробка сайту і профілю в соціальних мережах;
- реклама бренду в Інтернеті.
А щоб брендинг був ще доступнішим для бізнесу маркетинг-центр "ДАЛІ" розробила програму практичної он-лайн допомоги в цифровому маркетингу та брендингу - dali_win. Програма dali_win:
- Щодня аналізує Вашу рекламну активність і пропонує ефективні рішення і пропозиції.
- Надає фахові консультації з будь-якого запитання в цій галузі в режимі 24\7.
- Вибирає з усієї інформації лише важливу тільки для Вас.
- Моніторить Ваші сторінки в соціальних мережах і пропонує креативні варіанти постів.