В день потрібно роздавати не менше ніж 7 візиток
Як тільки Ви починаєте планувати свою діяльність - першочергово задумуєтесь над виготовленням візиток, адже саме візитка несе коротку інформацію (вид діяльності, контактну інформацію особи), яка потрібна клієнтам.
Для промоакцій (інформуваня потенційних покупців) здебільшого використовують флаєра та буклети. Розмір флаєра дозволяє більш детально описати свою продукцію/послуги подати зображення продукції, карту розміщення магазину, тощо.
Перелік поліграфічної продукції досить великий:
- друк візиток
- календарики кишенькові
- квартальні календарі
- листівки
- буклети
- каталоги
- газети
- пластикові картки
- папки
- конверти
- тощо.
Чому варто працювати з маркетинг-центром «ДАЛІ»:
- ДОСВІД – спеціалісти підбирають оптимальний матеріал (папір) для кожної продукції, вид оздоблення, рекомендують найвигіднішу кількість, що дозволяє зекономити кошти клієнту.
- ЯКІСТЬ – спеціалісти маркетинг-центу «ДАЛІ» пропонують лише перевірені матеріали та контролюють якість друку. Перед віддачею продукція проходить попередній контроль.
- ДОТРИМАННЯ ЧАСОВИХ ТЕРМІНІВ – завжди клієнт отримує свою продукцію в попередньо погоджені терміни.
- ОПТИМАЛЬНА ЦІНА – маркетинг-центр «ДАЛІ» є гуртовим покупцем, тому може пропонувати клієнтам доступні ціни на поліграфію.
- КОМПЛЕКСНИЙ ПІДХІД – рекламна кампанія від «А до Я»: розробка фірмового стилю, логотипу, макетів рекламної продукції, друк, грамотна організація промокампанії. Це дозволить дотриматися фірмового стилю.
- ПРОМОАКЦІЇ – часто рекламну продукцію виготовляють для проведення промоакцій (розповсюдження листівок по скриньках, або роздача флаєрів в руки потенційним покупцям). Маркетинг-центр має власну кур’єрсько-промоутерську службу, що якісно виконує дану роботу. Клієнтам не потрібно забирати поліграфії та передавати її ще комусь – Вам залишається лише контролювати процес та отримувати щоденні звіти.
- ЗНИЖКИ – при комплексних замовленнях (друк + роздача) гарантована знижка.
Поліграфія – це продукція, яка несе інформацію про особу, діяльність та підприємство в цілому. Це реклама, яку потенційний покупець оцінює взявши продукцію в руки та може оцінити всі її переваги та недоліки.
Отож, наводимо загальні вимоги, якими слід керуватися, розробляючи поліграфічну продукцію:
- креативний дизайн – дизайн повинен бути індивідуальним та неповторним, адже підприємство можуть сприйняти, як за фірму. Перший контакт з потенційним покупцем розпочинається саме з візуального сприйняття, а тоді вже, коли виявлена зацікавленість покупець знайомиться з текстовим наповненням.
- грамотно оформлений рекламний текст – текстова наповненість листівки має важливе значення. Не потрібно в листівці подавати всю інформацію, якою Ви володієте. Достатньо навести переваги, бонуси, які отримають покупці – це для них важливо. Виділити свої переваги, щоб переконати клієнта у своїй професійності та надійності. Важливий елемент – грамотність – обов’язково перевірте текст на помилки перед тим, як подавати листівки на друк.
- якість друку та матеріал виготовлення – якщо буде поганий папір та друк, то вище перелічені принципи, яких Ви дотримаєтесь будуть зведені нанівець. Адже не всіх захочеться знайомитись з тусклою рекламною листівкою, вона одразу викликатиме негативні асоціації.
Перевага друкованої продукції в тому, що вона не викликає в споживача роздратування, тому що рідко перериває звичний хід його думок. Найбільш поширена рекламна продукція та ціни на неї Крейдований матовий папір, 130 г./кв.
Найбільш поширена рекламна продукція та ціни на неї
Крейдований матовий папір, 130 г./кв. (папір призначений для друку листівок, плакатів, афіш)
Формат, мм / тираж,шт. | 1 000 шт. ціна, грн | 2 500 шт. ціна, грн | 5 000 шт. ціна, грн | 10 000 шт. ціна, грн |
---|---|---|---|---|
Євро-флаєр (100х210), повноколірний двосторонній друк | 450 | 850 | 1 600 | 2 200 |
А6 (105х148), повноколірний двосторонній друк |
400 | 700 | 1 200 | 2 100 |
А5 (148х210), повноколірний двосторонній друк | 600 | 1 200 | 2 000 | 3 500 |
А4 (210х297), повноколірний двосторонній друк | 1200 | 2 400 | 4 000 | 6 000 |
А3 (297х420) | 2 500 | 4 500 | 8 000 | 14 000 |
Крейдований матовий папір, 350 г./кв.м. , (папір для друку листівок, візиток), глянцева одностороння ламінація
Формат, мм / тираж,шт. | 1 000 шт. ціна, грн | 3 000шт. ціна, грн | 5 000 шт. ціна, грн | 10 000 шт. ціна, грн |
---|---|---|---|---|
Візитна картка (50х90), повноколірний двосторонній друк | 250 | 630 | 950 | 1 800 |
Календар (70х100), повноколірний двосторонній друк |
300 | 816 | 1 200 | 2 400 |
Вітальна листівка (100х210), повноколірний двосторонній друк |
1000 | - | - |
Додаткові послуги – фальцювання, заокруглення кутів і т.д. розраховуються індивідуально.
Тираж понад 20 000 шт. розраховується індивідуально!