Рекламу на зовнішніх екранах в Тернополі бачать понад 20 тис чоловік в день
Перевагою LED-моніторів, LED- дисплеїв є те, що вони розміщені в центральних частинах міста, де немає зовнішніх носіїв реклами, які могли б передавати рекламне звернення. Реклама на лед-моніторах охоплює економічно-активне населення. Візуальна дія даної реклами завжди увінчується хорошими результатами. Забезпечує мимовільний контакт із споживачем, який залишає в його пам’яті рекламну інформацію та при виникненні потреби одразу відтворюється.
Практика використання відеореклами набула популярності закордоном, та поширюється містами України. В місті Тернопіль також появилася така можливість. Маркетинг-центр «ДАЛІ» пропонує скористатися даною послугою та отримати хороші результати.
Переваги співпраці з маркетинг-центром «ДАЛІ»:
- Ми на вигідних умовах зможемо розмістити рекламу на трьох найкращих екранах міста (Театральна площа, Майдан Волі, проспект С.Бандери). Є можливість вибіркового розміщення на одному із світлодіодних моніторів.
- Створення успішного відеоролика – спеціалісти маркетинг-центру «ДАЛІ» мають досвід у створенні вдалих рекламних відеороликів, знають які елементи потрібно використовувати та на чому акцентувати увагу.
- Індивідуальний план трансляції – залежно від побажань клієнтів корегуємо кількість виходів реклами та період,
- Надаємо фотозвіт – зручно для клієнтів, які не є місцевими, або ж в силу зайнятості не можуть проконтролювати даний момент.
Розміщення екрану | Час роботи | Кількість показів за день |
---|---|---|
Пр-т Ст. Бандери | 08:00-23:00 (15 годин) | 60 |
Майдан Волі | 08:00-23:00 (15 годин) | 60 |
вул. Текстильна, 28ч (ТРЦ «Подоляни») | 08:00-23:00 | 75 |
150 | ||
LED-монітор по вул. Живова | 08:00-22:00 (14 годин) | 120 |
180 | ||
240 | ||
Пр.С.Бандери, 50 (Каруна) | 08:00-23:00 (15 годин) | 30 |
Ефективність відеореклами прямо залежить від:
- правильності розставлених акцентів - 60% часу повинно бути виділено під акцент: ціни, події, акції…
- тривалість – ролик не повинен бути затяжним, ніхто не буде стояти і дивитися рекламу. Оптимальна тривалість ролика 15-20 секунд. За цей час перехожі зможуть зрозуміти та вловити суть реклами,
- звуку – чітка вимова, приємний голос,
- динаміки – для кожного сюжету притаманна своя динаміка, динамікою Ви задаєте ритм сприйняття вашої реклами,
- якості відеоролику – формат повинен відповідати розширенню екрану, зображення повинні бути яскравими та чіткими,
- періодичності показів – чим більша кількість виходів – тим більший результат Ви отримаєте. Мінімальна кількість виходів з якої рекомендуємо починати – 6 виходів в годину,
- ролик повинен добре сприйматися як зі звуком, так і без звуку – фактори зовнішнього середовища не завжди сприятливі, тому звук інколи пошкоджується.
Цільова аудиторія:
- Економічно-активна частина населення віком 25-50 років (ядро 28-45 років) з доходом вище середнього.
- Активні споживачі: самі заробляють і витрачають.
- Віддають перевагу брендованим товарам / послугам.
- Багато хто має особистий автомобіль.
Переваги:
- Можливість ефективного точкового впливу на бізнес-аудиторію;
- Економічно-активну частину населення з доходом середнім і вище;
- Забезпечення ефективного тривалого і багаторазового контакту з рекламою;
- У момент впливу людина не відволікається на іншу рекламу.