Facebook
Instagram

Наші послуги

Рекламу на зовнішніх екранах в Тернополі бачать понад 20 тис чоловік в день

led-monitorСвітлодіодні LED екрани

 

 

Перевагою LED-моніторів, LED- дисплеїв  є те, що вони розміщені в центральних частинах міста, де немає зовнішніх носіїв реклами, які могли б передавати рекламне звернення. Реклама на лед-моніторах охоплює економічно-активне населення. Візуальна дія даної реклами завжди увінчується хорошими результатами. Забезпечує мимовільний контакт із споживачем, який залишає в його пам’яті рекламну інформацію та при виникненні потреби одразу відтворюється.

 

Практика використання відеореклами набула популярності закордоном, та поширюється містами України. В місті Тернопіль також появилася така можливість. Маркетинг-центр «ДАЛІ» пропонує скористатися даною послугою та отримати хороші результати.

 

Переваги співпраці з маркетинг-центром «ДАЛІ»:

  1. Ми на вигідних умовах зможемо розмістити рекламу на трьох найкращих екранах міста (Театральна площа, Майдан Волі, проспект С.Бандери). Є можливість вибіркового розміщення на одному із світлодіодних моніторів.
  2. Створення успішного відеоролика – спеціалісти маркетинг-центру «ДАЛІ» мають досвід у створенні вдалих рекламних відеороликів, знають які елементи потрібно використовувати та на чому акцентувати увагу.
  3. Індивідуальний план трансляції – залежно від побажань клієнтів корегуємо кількість виходів реклами та період,
  4. Надаємо фотозвіт – зручно для клієнтів, які не є місцевими, або ж в силу зайнятості не можуть проконтролювати даний момент.

 

Розміщення екрануЧас роботиКількість показів за день
Пр-т Ст. Бандери 08:00-23:00 (15 годин) 60
Майдан Волі 08:00-23:00 (15 годин) 60
вул. Текстильна, 28ч (ТРЦ «Подоляни») 08:00-23:00 75
150
LED-монітор по вул. Живова 08:00-22:00 (14 годин) 120
180
240
Пр.С.Бандери, 50 (Каруна) 08:00-23:00 (15 годин)  30

Ефективність відеореклами прямо залежить від:

  • правильності розставлених акцентів - 60% часу повинно бути виділено під акцент: ціни, події, акції…
  • тривалість – ролик не повинен бути затяжним, ніхто не буде стояти і дивитися рекламу. Оптимальна тривалість ролика 15-20 секунд. За цей час перехожі зможуть зрозуміти та вловити суть реклами,
  • звуку – чітка вимова, приємний голос,
  • динаміки – для кожного сюжету притаманна своя динаміка, динамікою Ви задаєте ритм сприйняття вашої реклами,
  • якості відеоролику – формат повинен відповідати розширенню екрану, зображення повинні бути яскравими та чіткими,
  • періодичності показів – чим більша кількість виходів – тим більший результат Ви отримаєте. Мінімальна кількість виходів з якої рекомендуємо починати – 6 виходів в годину,
  • ролик повинен добре сприйматися як зі звуком, так і без звуку – фактори зовнішнього середовища не завжди сприятливі, тому звук інколи пошкоджується.

 

 Цільова аудиторія:

  1. Економічно-активна частина населення віком 25-50 років (ядро 28-45 років) з доходом вище середнього.
  2. Активні споживачі: самі заробляють і витрачають.
  3. Віддають перевагу брендованим товарам / послугам.
  4. Багато хто має особистий автомобіль.

 

Переваги:

  • Можливість ефективного точкового впливу на бізнес-аудиторію;
  • Економічно-активну частину населення з доходом середнім і вище;
  • Забезпечення ефективного тривалого і багаторазового контакту з рекламою;
  • У момент впливу людина не відволікається на іншу рекламу.

 

 

dali_win

Інтернет-маркетинг - DaliWin digital

viber