Facebook
Instagram
Новини

Види негативу в соцмережах

socset

1. Конструктивний негатив
Цей вид негативу зустрічається досить рідко. Це коли користувач в доступній формі висловлює невдоволення вашим товаром або наданою послугою, підкріплюючи свої слова фактами і доказами.
Він не намагається вас образити, він лише говорить про те, що можна було б покращити. У конструктивному негативі немає місця загальним виразами типу «Все це брехня» або «Ваша послуга - просто огидна».
Саме конструктив дуже корисний для вашого бізнесу. З його допомогою ви дізнаєтеся про вади і недоліки, які потрібно виправити.
Як боротися:
Працювати над своїм продуктом / сервісом
2. Імпульсивний негатив
Цей тип зустрічається дуже часто. І пов'язаний він швидше з тим, що ваш пост, некоректна відповідь або недостатньо гарне обслуговування стали для людини останньою краплею. І тепер він пристрасно вихлюпує всю накопичену злість у відвертому коментарі з низькою оцінкою. Тут часто можна зустріти переходи на особистості, образи і необгрунтовану критику в форматі «Та ви усі неуки неписьменні» або «Такі як ви тільки і роблять, що намагаються обдурити чесну людину». Він відрізняється узагальненими фразами, відсутністю конкретики. І дуже часто - нецензурною лексикою.
Як боротися:
  1. Зачекайте пару годин, поки людина «охолоне». Він охолоне і вже встигне забути про це.
  2. Запитайте у нього, що сталося і в чому полягає проблема. У більшості випадків користувач буде відповідати спокійно і розповість про причини невдоволення в доступній формі.
3. Замовний негатив
Конкуренти часом здатні не просто встромляти палиці в колеса, але і грати дійсно по-чорному. Так з'являється на сторінках спільнот необгрунтована критика, часом в неосяжних кількостях.
Як боротися:
  1. Виведіть на чисту воду. Вимагайте доказів того, що людина дійсно користувалася вашим продуктом / послугою.
  2. Якщо доказів немає, будьте спокійні - негатив замовлений. Можна видаляти дані коментарі.

 

А замовити сучасну рекламу Ви можете тут

dali_win

Інтернет-маркетинг - DaliWin digital

viber