Facebook
Instagram
Новини

ГЛОБАЛЬНІ ТРЕНДИ ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ І ПРОГНОЗ НА НАЙБЛИЖЧІ П'ЯТЬ РОКІВ

tendentii narujnoi reklamy

Зовнішня реклама — єдине традиційне медіа, частка якого послідовно росла в глобальних бюджетах рекламодавців. Сьогодні це останній рекламний формат, який споживачі не можуть пропустити або заблокувати. І він досі може дотягнутися до молодих активних городян.

В останні вісім років глобальні доходи ринку зовнішньої реклами росли в середньому на 4,1% і досягли $ 31 млрд за підсумками 2018 р. При цьому весь сегмент традиційних нецифрових медіа (ТВ, радіо, друк, зовнішня реклама) за цей період виріс на 0,4%, з них за останні чотири роки він скоротився на 1,5%.

Частка зовнішньої реклами в загальному обсязі глобальних продажів традиційних медіа зросла з 7% у 2010 році до 10% у 2018 р. З урахуванням всіх медійних продажів (традиційних і цифрових) частка OOH збереглася на рівні 6%. Інші медіа свої позиції втрачають. Частка телебачення в глобальних витратах рекламодавців з 2010 по 2018 р. скоротилася з 41% до 33%, а друку — з 28% до 10%.

У наступні п'ять років (2019-2023 рр.) дохід ринку зовнішньої реклами буде збільшуватися в середньому на 2,8% на рік. В цей час загальні витрати брендів на традиційні нецифрові медіа будуть знижуватися на 1,7% в рік.

Digital - головний драйвер зростання.
Як вказують експерти, однією з причин зростання зовнішньої реклами є її здатність забезпечити розміщення бренду в «безпечному» оточенні, в той час як цифрові медіа можуть публікувати оголошення рекламодавців в неналежному контенті. Подальшому розвитку сегмента буде сприяти збільшення кількість цифрових щитів, що допоможе вимірювати аудиторію та оптимізувати крос-платформні медійні кампанії в режимі реального часу.

А замовити сучасну рекламну поліграфію Ви можете тут

 

dali_win

Інтернет-маркетинг - DaliWin digital

viber