Facebook
Instagram

(067)350-96-54

(050)925-61-56

Наші послуги

Брендинг

Для чого компанії потрібен бренд?
 
Існує такий бізнес-міф, що малому бізнесу не потрібен бренд до тих пір, поки не з'являться зайві гроші.
В реальності ж справа йде так, що зайвих коштів не буває, а якщо ігнорувати можливості розвитку, які дає особистий бренд, вони тим більше не з'являться. Для малого бізнесу брендинг важливий так само, як і для великих компаній, особливо якщо вивести свою справу на широкі бізнес-простори.
 
Бренд - один з важливих аспектів будь-якого успішного бізнесу.
Завдяки йому споживачі набагато більше довіряють Вам і готові платити в рази більше, чим не розкрученній марці одягу або мережі ресторанів.
Бренд - (від англ. "Brand" - символ відмінності компанії від конкурентів) сукупність уявлень, асоціацій, емоцій і цінностей в головах потенційних клієнтів. Його мета - помножити цінність товару / послуги для потенційного споживача.
 
На що слід звертати увагу при створенні особистого бренду:
  1. Подумайте, хто ваші ключові споживачі і що вони хочуть від вас отримати.
  2. Визначтеся з тим, що ви пропонуєте своїм клієнтам і в чому цінність саме вашої пропозиції.
  3. Виконуйте поставлені обіцянки і створюйте собі хорошу репутацію. Все це - частина бренду.
  4. Креатив - це добре, але зайвий креатив може створити складнощі з використанням бренду. Потрібно звертати увагу на те, як бренд буде дивитися на різних носіях.
 
Кому потрібен брендинг і яка його користь для бізнесу?
Брендинг вкрай необхідний:
новим продуктам, які прагнуть голосно заявити про себе;
компаніям, які розвинулися стихійно, дуже швидко, але єдиної стратегії комунікації та образу у клієнтів немає-його потрібно сформувати, донести до клієнтів головні цінності і посили;
компаніям, у яких дуже висока конкуренція і вони хочуть виділитися.
Для бізнесу бренд - це можливість краще взаємодіяти з аудиторією і додавати певну цінність продуктів та послуг.
Наприклад, вартість IPhone в Україні і в Америці - різняться в рази!
Потенційні споживачі стали вкрай вибагливі.
Тому в наш час брендинг - це питання виживання ваших товарів/послуг на ринку.
 
Просування бренду — це процес, що об'єднується однією метою — зробити вашу торгову марку улюбленою для споживачів. Це цілісний комплекс рекламних заходів, спрямованих на те, щоб донести до споживачів ідею і переваги бренду. 
Серед них можна назвати такі:

 

 А щоб брендинг був ще доступнішим для бізнесу маркетинг-центр "ДАЛІ" розробила програму практичної он-лайн допомоги в цифровому маркетингу та брендингу - dali_winПрограма dali_win:

  1. Щодня аналізує Вашу рекламну активність і пропонує ефективні рішення і пропозиції. 
  2. Надає фахові консультації з будь-якого запитання в цій галузі в режимі 24\7.
  3. Вибирає з усієї інформації лише важливу тільки для Вас.
  4. Моніторить Ваші сторінки в соціальних мережах і пропонує креативні варіанти постів.
 0 02 05 8e5cce173931a5b4878f0e04d6859d3c7228a7a6d52ddc7a1ccfd7f3afedd18f 60b359f