Facebook
Instagram
Новини
Чи поліграфічна продукція може привернути увагу клієнта?
 
pos material
Домогтися гідного виду рекламної продукції вдається за допомогою цифрового друку,
дизайнерського картону та інших допоміжних матеріалів: спеціальних фарб, лаків, нестандартного паперу.
 
Щоб викликати інтерес у клієнта і змусити його звернути увагу саме на вашу листівку, буде потрібно докласти максимум зусиль:
  • вироби в першу чергу повинні бути наділені якістю;
  • макету необхідний грамотно розроблений дизайн.
 
Рекламний носій повинен всього за пару секунд встигнути звернути на себе увагу клієнта і зацікавити його. Якщо проігнорувати цей факт, клієнти будуть співпрацювати з конкурентами, яким вдалося домогтися зорового контакту цільової аудиторії.
 
Сучасні матеріали в поєднанні з різними технологіями спрямовані на посилення ефекту. До них відносять:
  • металізовані та дзеркальні фарби;
  • голографічні ефекти та імітація рідкого срібла;
  • барвники, які можуть світитися в темряві та проявляються при попаданні на них сонячних променів.
 
Однак, крім візуального не потрібно забувати про роль фізичного контакту в сприйнятті продукції. Приємні на дотик вироби з глянцевого паперу запам'ятаються швидше, ніж нудні стандартні рішення виробів.
 
Пам'ятайте, що проведення результативної рекламної кампанії допоможе якісно просунути послуги та товари організації! А ми вам з радістю в цьому допоможемо!
А замовити сучасну рекламну поліграфію Ви можете тут
dali_win

Інтернет-маркетинг - DaliWin digital