Facebook
Instagram
Новини
Принципи ефективного підбору кольорів в маркетингу або психологія кольору.
 
колір
Колір - дуже потужний психологічний інструмент.
Взаємодіючи з Вами через різного роду інтернет-ресурси, клієнти мимоволі відчувають емоції та найчастіше то, якими вони будуть - позитивними або негативними, залежить від обраної Вами колірної гами.
 
ЧЕРВОНИЙ
Гарантує ефект в тому випадку, якщо Вам необхідно швидко заволодіти увагою потенційних клієнтів (наприклад, повідомити про розпродаж). На психологічному рівні червоний колір викликає у людей асоціації з такими емоціями як любов, пристрасть, сила або бажання.
Однак, використовувати його необхідно в міру, щоб не викликати небажаних негативних асоціацій - небезпеки або попередження.
 
ПОМАРАНЧЕВИЙ
Дуже добре підходить для підняття настрою і додає енергії. Крім того, відтінки оранжевого здатні викликати апетит через асоціації з соковитим фруктом.
Позитивні асоціації: приязність, бадьорий настрій.
Негативні асоціації: невігластво, повільність.
 
ЖОВТИЙ
Колір посмішок і позитиву. Є альтернативою червоному.
Позитивні асоціації: енергія, щастя, позитив, тепло.
Негативні емоції: ненадійність, безвідповідальність.
 колір 2
ЗЕЛЕНИЙ
Один з більш збалансованих кольорів, що втілює природу, здоров'я, спокій і гармонію. Широко поширений в фінансовому середовищі через асоціації з валютою.
Позитивні асоціації: природа, свіжість, здоров'я, гроші.
Негативні асоціації: заздрість, винність.
 
СИНІЙ
Практично не викликає негативних емоцій, добре сприймається як чоловіками, так і жінками. Викликає довіру, почуття надійності (згадаємо логотип Samsung, Visa, Ford).
 
ФІОЛЕТОВИЙ
Найефективніше всіх запускає уяву, додає інтригу. Надмірне використання може змусити "задуматися" і розсіяти увагу. Асоціюється з магією, таємницею і духовністю.
 
РОЖЕВИЙ
Є фаворитом переважно у жіночої аудиторії. Іноді сприймається як "дитячий". Найкраще використовувати у випадках, де необхідно символізувати надію.
 
ЗОЛОТИЙ
Колір розкоші, достатку і процвітання. Символізує мудрість, традиції та багатство. Надлишок золотого може викликати асоціації з самозакоханістю та егоїзмом.
 
ЧОРНИЙ
Використовується для передачі серйозності намірів і демонстрації статусу. Однак, здатний викликати у людей асоціації зі смертю, злом, контролем і владою.
 
КОРИЧНЕВИЙ
Один з найбільш "серйозних" кольорів. Добре підходить для таких сфер, як безпека або сім'я. Служить альтернативою чорному кольору.
 
СІРИЙ
Популярний колір ділового середовища, який добре сприймається і в веб-просторі. Надлишок може здатися занадто "нудним".
Позитивні асоціації: баланс, надійність, інтелект.
Негативні асоціації: смуток, нейтралітет, відчуженість.
 
БІЛИЙ
По праву може вважатися універсальним і застосовним в будь-якому середовищі. Візуально створює додатковий простір, що надає відчуття свободи. Викликає асоціації з добротою, легкістю і чистотою.
 
А замовити сучасну рекламну поліграфію Ви можете тут
dali_win

Інтернет-маркетинг - DaliWin digital

viber